اینترنت ملی یا همان اینترانت چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 13 / 8 / 1392
بازدید : 2299
نویسنده : عیسی شهبازی
قابل توجه ان دسته از عزیزانی که میخواهند در مورد اینترنت ملی یا همان اینترانت اطلاعات کسب کنند یا اون رو خریداری کنند.

باید به اطلاع شما دوستان عزیز برسانم که قبل از خریداری کردن اینترنت ملی این مطلب رو با دقت بخونین بعد از اون اگه منصرف نشیدین و دیدین که به دردتون میخوره اون وقت میتونین که اون رو خریداری کنین.

اول از همه چیز باید خدمتتون عرض کنم که تمام این مطالبی که در اینجا ذکر میکنم همه تجربه شده است یعنی این بنده نادانی کرده و به قیمت کم و سرعت بیشتر اینترنت ملی فریب خورده و اون رو خریداری کردم. باید بگویم که اولا این که میگن سرعت زیاد، بهتون بگم که دروغه و فرقی نداره. و این که این بنده بعد از خریداری کردن، اولین سایتی که زدم گوگل بود که دیدم که لود نشد و باز نکرد. دوم به سایت یاهو رفتم که ایمیل هام رو چک کنم دیدم اون هم باز نشد. جالب اینکه بنده خواستم که به همین وبلاگی که الان مشاهده میکنید وارد شده و وبلاگم رو بروز کنم ولی اینم باز نکرد یعنی کلا وبلاگهایی که توی سایت لوکس بلاگ و بلاگفا که یکی از قدیمیترین وبلاگهای ایرانی هستش و نصف ایران توی بلاگفا وبلاگ دارند رو باز نکرد. البته اون یکی وبلاگها رو نمیدونم ولی با این توصیف اونا رو هم باز نمیکنه. بعدا دنبال یک سایت جستجوگر ایرانی بودم تا به جای گوگل از اون استفاده کنم، که توی تبیان که تنهاترین سایتی بود که تونستم باز کنم یه سایت جستجوگر ایرانی معرفی شده بود یعنی سایت یا حق که اقا اون رو هم باز نکرد. و این که با این نوع اینترنت نمیتونین که حتی برنامه هاتون رو هم اپدیت کنین. در کل باید بهتون بگم مثل تلویزیون میمونه که دو سه تا شبکه بیشتر نداره و اونها رو هم وقتی میتونین وارد بشین که باید یک سال وقت بزارین و سایتهایی که تو شبکه اینترانت ثبت شده اند رو پیدا کنین بعد وارد بشین و از اونا استفاده کنین. در کل باید بهتون بگم که اقا دنبال اینترنت ملی نرین چون که اگه پول بدین یعنی بیهوده پولتون رو هدر دادین. خوب حالا که فعلا اینترانت اختیاری ولی اگه یه روز هم اجباری بشه باید رایانه و اینترنتتون رو ببوسین و بزارین کنار و یا این که از ایران مهاجرت کنین و برین یه کشوری مثل افغانستان که با همه عقب ماندگیش باز اینترنت ملی نداره و همه سایتهاش فیلتر نشدن البته شوخی کردم.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزارهای مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت ملی , اینترانت , خرید اینترنت , اطلاعات در مورد اینترنت ملی , با اینترنت ملی به کدام سایت ها میشه رفت , اینترنت ملی یا اینترانت چیست , فرق اینترنت با اینترانت , فرق اینترنت با اینترنت ملی , قیمت اینترنت ملی , اینترانت چیست , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ لبیک گویان صاحب الزمان خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مذهبی و آدرس mazhab1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد**اجرکم عندالله**






تماس با ما مذهبی

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 607800
تعداد مطالب : 101
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

جیمی نت جیمی نت

RSS

Powered By
loxblog.Com